Arcade - unikalaus dizaino ir konstrukcijos diržų gamintojas, kilęs iš už Atlanto, 2010 m., JAV.
Nuo 1938 metų Paulo Lemfromo įkurta įmonė „Columbia“ yra vienas labiausiai vertinamų žiemos bei sporto drabužių prekės ženklų pasaulyje. Jungtinėse Amerikos Valstijose įsikūręs „Columbia“ ofisas iki šiol yra valdomas įkūrėjų dukros Gert Boyle, jos sūnaus Tim Boyle ir anūko Joe Boyle. Labiausiai vertinama ir dažniausiai parduodama „Columbia“ prekė – su niekuo nesupainiojamos neperšlampamos, vėjui atsparios kvėpuojančios žieminės, pavasarinės ir demisezoninės striukės vyrams, moterims ir vaikams.
Švedijos pasididžiavimas – klasikinio dizaino drabužius visai šeimai kuriantys „Didriksons“. Tai prekės ženklas, susikūręs 1913 metais, kai vyras ir žmona Julius ir Hanna Didrikson vakarinėje Švedijos pakrantėje nusprendė kurti patvarius ir kokybiškus darbo drabužius žvejams. Iki dabar „Didriksons“ gamina nepralaidžius vandeniui ir vėjui lauko drabužius, puikiai tinkančius lietingiems Lietuvos orams. Svarbiausia įmonės filosofijos ašis – ne mesti orui iššūkį, bet jį prisijaukinti. Tai padėjo sukurti vertinamą vardą tarp tų, kuriems svarbu ne tik funkcionalumas, bet ir stilius.
Gloryfy – iš Austrijos kilęs prekinis ženklas, kurio pagrindinė užduotis yra kurti sportinius ir laisvalaikio akinius. Ir ne bet kokius. Tokius, kurie NELŪŽTA. Gloryfy nuo 2011 metų subūrę profesionalų ir aukščiausio lygio specialistų komandą, kuri įsikūrusi vidury Tirolio, Alpių apsuptame Zillertal miestelyje Austrijoje.
HUPPA - Skandinavijoje kilęs ir augęs prekinis ženklas. Na, o žinome, jog skandinavai supranta, kaip kurti patikimą ir įvairiems orams skirtą aprangą.
„Jack Wolfskin“ – vienas žinomiausių ir didžiausias aktyvaus laisvalaikio aprangos ir prekių tiekėjas Vokietijos rinkoje. Į jų prekės ženklą dėmesį verta atkreipti ieškantiems kalnų ir laisvalaikio drabužių, avalynės, krepšių, miegmaišių ir palapinių. Nors vertinami profesionalų, „Jack Wolfskin“ yra itin mėgiami ir kasdienių bei urban aprangos detalių ieškančių žmonių.
JULBO – aktyviai veiklai specializuotų akinių gamintojas iš Prancūzijos. Senas šis prekinis ženklas, su gilia istorija, kuri siekia net 1888-uosius metus, o pirmasis produktas – ikoniškieji Cristallier akiniai, skirti apsaugai nuo saulės kalnuose, kurie jau tapę ikoniškais ne tik alpinizmo istorijoje, tačiau ir mados industrijoje.
LEGO® - kilusi iš Danijos ir ilgus metus yra viena iš reikšmingiausių vaikų žaislų kūrėjų pasaulyje. Tikrai visiems puikiai pažįstamas šis prekinis ženklas ir dėl savo kokybės! LEGOwear - LEGO® priklausantis prekinis ženklas, kuris jau daugiau nei 25 metus gamina aprangą ir aksesuarus vaikams.
Leki – vienas didžiausių ir mylimiausių šiaurietiško ėjimo, bėgimo bekele bei žygiams skirtų lazdų gamintojų.
LIFEVENTURE - iš Britanijos kilęs prekinis ženklas, priklausantis LifeMarque šeimai. Jau daugiau nei dvidešimtmetį, LIFEVENTURE siūlo įvairiausių produktų nuotykių ištroškusiems keliautojams, gamtos mylėtojams bei iškylų mėgėjams.
„Mandarina Duck“ – italų prekinis ženklas, pasižymintis ne tik novatoriškais, tačiau ir originaliais bei šiuolaikiškais sprendimais, skirtais reiklioms ir savimi pasitikinčioms asmenybėms. Spalvota, ryški antis, tapusi prekės ženklo simboliu, atspindi drąsų ir išskirtinį stiliaus, spalvų ir dizaino naudojimą, ypatingą dėmesį skiriant detalėms. "Mandarina Duck" kuria reikliam ir šiuolaikiškam žmogui, vertinančiam funkcionalumą, tačiau mėgstantčiam išskirtinį, originalų dizainą. Šis prekės ženklas skirtas tiems, kurie myli keliones, jas derina su emocijas kuriančiais elementais, keliaujantiems dėl malonumo ir įspūdžių. Jau daugiau nei 40 metų „Mandarina Duck“ stebina visus unikalumu ir kūrybiškomis idėjomis, jungiančiomis estetiką, kruopštų dėmesį detalėms ir kokybę.
„Mountain Hardwear“ prekinio ženklo istoriją galima būtų pradėti nuo pasakojimo, apie tai, kaip aukščiausi pasaulio kalnai jų entuziastams padėjo išsikelti aukščiausius tikslus. O viskas prasidėjo dar 1993-iaisiais, kai patyrę aktyvaus laisvalaikio industrijos profesionalai įkūrė „Mountain Hardwear“. Tai jie padarė turėdami vieną tikslą: tapti geriausią aktyvaus laisvalaikio aprangą ir įrangą siūlančia įmone pasaulyje. Ir jiems tai reiškė ne ką kitą, o būti inovatyviems, autentiškiems, įgyvendinti radikalias idėjas ir, žinoma, siūlyti nepralenkiamą kokybę.
Tad apie ką gi yra „Mountain Works“? Šis prekinis ženklas yra apie balansą tarp gyvenimo mieste ir stipraus ryšio su gamta. Galima drąsiai teigti, kad toks dviejų polių derinimas yra skandinaviško gyvenimo būdo DNR dalis. Būtent dėl to šio prekinio ženklo produktai yra hibridinės prigimties – jie dera prie urbanistinio stiliaus bei yra papildyti apsauga nuo pagrindinių gamtos elementų.
Iš Jungtinių Amerikos Valstijų kilęs NEBO jau kiek ilgiau nei 20 metų rūpinasi apšvietimu: tiek gamtoje, žygyje, tiek namų ar darbo aplinkoje. Inovacijų ir apšvietimo technologijų pilnas, šis prekinis ženklas savo asortimente siūlo įvairaus dydžio, skirtingo funkcionalumo ir paskirties prožektorius bei žibintus.
Trys draugai (Jeremy, Julien, Vincent) nuo vaikystės augę kartu, dalindamiesi aistra slidinėjimui ir snowboardinimui 2008 m. įkuria Picture Organic Clothing prekinį ženklą. Vedini bendros svajonės sukurti tai, kas būtų jų ir atspindėtų, kas yra jie.
Reima įsikūrė 1944 metais mažame Suomijos miestelyje Kankaanpää, iš kurio ir kilo pirmasis šio prekinio ženklo pavadinimas “Kankama Oy”. Pirmaisiais įsikūrimo metais stipriai trūko žaliavų, visgi, buvo Antrojo pasaulio karo metai, tad verslas prasidėjo persiuvant senus karinius sniego kostiumus. Reima apdirbo juos taip, kad šie būtų komfortiški, patogūs, funkcionalūs bei skirti aprengti visą šeimą. Po gausių pakilimų bei nuopuolių, 2004m. Reima savo kolekcijas ir visą dėmesį sukoncentravo į tikslinę grupę - aprangą 0-12 metų vaikams.
Jau daugiau nei prieš amžių savo darbus pradėjęs SIGG prekinis ženklas ir toliau išlieka vienu iš didžiausių gertuvių ir termosų gamintojų Europoje. Savo kelią pradėjęs nuo aliuminio dirbinių, dabar šis prekinis ženklas siūlo gausų laisvalaikiui ir aktyviai veiklai skirtų gertuvių, termosų ir puodelių pasirinkimą.
Sako, kad yra žmonių, kurių kojos neskleidžia prasto kvapo. Jiems pasisekė. O tiems, kurie ne tokie sėkmingi šioje srityje – SmellWell puiki išeitis. Šis prekinis ženklas – iš Švedijos. Gimęs 2012 metais – kaip pats gamintojas teigia – iš smirdinčios futbolo batų poros.
Kanadoje 1962m. įkurtas SOREL – turbūt vienas ikoniškiausių avalynės prekinių ženklų pasaulyje. Pradėję savo veiklą atšiaurioms Kanados klimato sąlygoms skirta avalynę SOREL netruko įsitvirtinti ir Europos šiaurinėje dalyje.
Merino made better– tai yra šveicariškas „Super.Natural“ pažadas, už kurio slepiasi puiki patirtis: natūralumo ir techniškumo dermė, klasikinis, į detales orientuotas rūbų dizainas, materializuotas su merino vilnos ir poliesterio pluoštų deriniu.
Gimusi Didžiojo Kanjono upėse, idėja užvaldžiusi visą pasaulį – TEVA
Jau daugiau kaip 90-ties metų patirtį aprangos gamyboje turintis Thermowave - vienas iš artimiausių širdžiai prekinių ženklų. Ne tik dėl to, kad lietuviškas. Bet ir dėl to, kad siūlo aprangą, kuri arčiausiai kūno – termo aprangą.
„Tilley“ nuolat stengiasi atliepti savo pagrindines vertybes, kurios skatina norą gyventi įdomesnį gyvenimą už namų durų, kai nusprendžiate leistis į nuotykius – kad ir kur jie bebūtų: prie vandens telkinių, miškuose ar tyruose.
VIKING prekinio ženklo misija – skatinti mus savo laiką leisti aktyviai. Suteikti mums, gamtos ir veiklos gryname ore mylėtojams, saugumo pojūti savo kelionėse ar kasdienybėje. Jie ragina mus atrasti patikimą avalynę, su kuria būtų drąsu leistis į nuotykius. O būtent patikimumas, ilgaamžiškumas ir tvari gamyba yra tai, į ką ir orientuojasi šis prekinis ženklas!
“WeeDo visatoje atrasite ir narsų liūtą, mielą kiškutį, svajonių vienaragį ir tokį, nors prie širdies glausk, monstrą!” - Taip Weedo pristato savo šio sezono kolekciją!
Įkvėpti savosios kelionės po gimtąjį kraštą, atšiaurų ir žvarbų, šiedu aktyvaus laisvalaikio mėgėjai drauge nutarė kurti aprangą, kuri suteiktų Islandijos kraštuose taip trokštamą apsaugą nuo gūsingo ir šalto vėjo, pasirūpintu šiluma bei jaukumu, netrikdytų patogumo. Martti – Pasaulio Taurės slidinėjimo čempionė - rūpinosi technine produktų dizaino dalimi, Jon – gamtos teikiamų malonumų entuziastas – gamyba. Puikus duetas!